Мотоспорт тарихындағы ең ұзақ жарыс - Нюрбургрингтегі 96 сағаттық марафон.
1965 жылы өткен Marathon de la Route автоспорт тарихындағы ең қызықты жарыстардың бірі болды. Аты аңызға айналған Нюрбургринг тізбегіндегі бұл 82 сағаттық жарыс керемет қиын, қиын және қауіпті бағыт жасау үшін Солтүстік және Оңтүстік ілмектерін біріктіреді. Қатысушылар кәдімгі жанармай құю станцияларында жанармай құйып, бір минуттан асатын кез келген пит-стоп айыппұлмен жазаланды. Бірақ қалалардың бірінде ең ұзақ жарыс 96 сағатқа созылды. Мақалада сіз көбірек біле аласыз.
Мазмұны
Марафон де ла жолының тарихы
Біз бәрімізге заманауи Формула 1, ралли және төзімділік бойынша әлем чемпионаты (WEC), әйгілі марафондар: 24 сағат Ле-Ман, 24 сағаттық спа, ванна марафондары ұнайды. Бірақ бір марафон мотоспорт тарихына ең аңызға айналған тректердің бірінде керемет шыдамдылық ретінде еніп кетті. XNUMX жылы олар әлемдегі ең ұзын айналма жүгіруді, Марафон де ла Роудты ұйымдастырды. Бұл жиырма сегіз шақырымнан астам Нюрбургрингтің ең қауіпті және техникалық айналымдарының бірінде өткен сексен екі сағаттық эпикалық төзімділік жарысы болды.
Қоғамдық жолдардағы жарыс марафондары
Бұрын мұндай жарыс марафондары жалпыға ортақ жолдарда, Ллоес-София-Ллоес сияқты алты елден, соның ішінде серпентиндер мен көптеген тау асуларынан өтетін бағыт бойынша өткізілетін. Мұның бәрі басынан аяғына дейін 90 сағаттан астам уақытты алды, іс жүзінде тоқтаусыз, сонымен қатар ол кезде марафондар кезінде бөгет болмаған көлік қозғалысы болды. Көп ойланғаннан кейін көптеген елдер мұндай қауіпті әрекеттен бас тартуға шешім қабылдады, бұл жарыс 1965 жылы солтүстік және оңтүстік трассалар біріктірілген оңаша Нюрбургринг жолына көшірілді.
Жарыс ережелері
Жарыс әдеттен тыс ережелер бойынша өтті: айналым уақыты 24 минуттан аспауы керек, әйтпесе дисквалификация. Жанармай құю трассадағы кәдімгі жанармай құю станциясында жүргізілді, бірақ шиналарды ауыстыру және жүргізушілерді ауыстыру командалық шұңқырларда жүргізілді. Бір минуттан асатын шұңқырлардағы әрбір аялдама мәредегі айналымдардың жалпы санынан шегерілген бір айналымның айыппұлына әкелді. Осылайша, пит-стоптар өте қысқа болды, сондықтан жөндеуді екі жолмен жүзеге асыруға болады: бірінші жағдайда, жүргізуші көлікте болған қосалқы бөлшектер мен құралдарды пайдалана отырып, кез келген жөндеуді жолдың дәл шетінде жүргізе алады; Тағы бір нұсқа - жөндеу жұмыстарын механиктерге рұқсат етілмеген арнайы жабық саябақта немесе бригаданың шұңқырларында, бірақ механиктердің көмегімен және айыппұлмен жүргізу болды. Қалай болғанда да, көлікке шұңқырда 20 минуттан артық тұруға рұқсат етілді, әйтпесе команда жарыстан шығарылды.
Марафон 1965 ж
1965 жылғы марафон 82 сағатқа созылды. Оған 35 экипаж қатысты, оның 24-і ғана дойбы туды көрді. Жеңімпаз француздар Анри Раедер мен Джони Рис «Мустангпен» бірге 7000 шақырымнан астам жол жүріп өтті. Бұл, дәлірек айтсақ: күн, түн, күн, түн, күн және содан кейін ғана мәре. Иә, ол кезде олар қандай адамдар еді! Біз емес, Богатырьлар.
Марафондар 1966-1968 жж
1966 жылғы жарыс 84 сағатқа дейін ұзартылды. Оны Джулиен Верве мен Эндрю Хдст жеңіп алды. Дәл сол жылы экипажы жылдам жүріп өткен, бірақ техникалық себептерге байланысты екі күннен кейін жұмыстан шыққан Ferrari 275 GTB-ді атап өтуге болады. 1967 және 1968 жылдары әрқайсысында 43 көлік басталды, ал Porsche 911 басым болды, 1968 жылғы жарыста Porsche 28 және Porsche 30 экипаждары жеңіп алған бірінші және екінші орындарды тек 8 секундқа бөліп тастағаны қызық. Алғашқылардың төрт пенальтиден есептен шығарылғаны. Мәре сызығында 84 сағаттық жарыста бірінші және екінші орын арасындағы алшақтық өте аз болды.
Марафон 1969 ж
Басқалары жарысты пенальтисіз аяқтады. Осылайша, олар 59 сағат ішінде 84 секундтан астам уақытқа созылған бірде-бір пит-стопқа ие болмады. 1969 жылы марафон тарихындағы экипаждардың ең көп саны - 64 экипаж - Abarth, Porsche, Lancia, Ford, Mercedes, BMW және тағы басқалары сияқты керемет әртүрлі автомобиль маркалары болды, соның ішінде Volvo, Fiat, Alfa. Romeo, Lotus, Renault, Mini Cooper, Peugeot және Honda. Лансияда итальяндықтар жеңіске жетті, бұл көшбасшылардың глушителінің ұшып кетуінің арқасында болды. Бұл орын алған бойда жергілікті полиция дереу жүгіріп келіп, егер барлық көліктерде газ шығару жүйесі жұмыс істемесе, жарысты тоқтатамыз деп қорқытты. Экипаж зарядтары бұталарды аралап, глушителін орнына дәнекерлеп жатқанда, олар бірнеше айып айналымдарын жинап, жеңісті жіберіп алды.
Марафон 1970 ж
1970 жылы жарыс 86 сағатқа созылды. Ұшқыштарының бірі Хельмут Марко болған Volkswagen Porsche 914/6 (иә, бұл әлі де мотоспортта өмір сүретін және Формула 1-дегі Red Bull заманауи чемпионатының негізгі буындарының бірі болып табылатын сол адам) жеңіске жетті. Жарыста жеңіске жеткен оның экипажы болды.
1971 жылғы соңғы марафон
1971 жылғы марафон соңғы болды: маршрутқа бар болғаны 39 қатысушы кірді, олардың арасында бірде-бір зауыт командасы болмады. Осыған байланысты және жарыс таңқаларлық 96 сағатқа созылғандықтан, аз көрермендер келді. Жак Анри, Жак Люк Терже және Марис Нусбаум 1100 cc Alpine A-110 көлігінде 487 айналымды, барлығы 11 120 шақырымды бағындырып, жеңіске жетті.
1965 жылдан 1971 жылға дейін Нюрбургрингтің жабық тізбегінде өткен Марафон де ла Роуд енді қайталанбайтын мотоспорт тарихының бір бөлігі болып табылады. Марафонды қайта жаңғырту 2011 жылға жоспарланғанымен, ол бірқатар себептерге байланысты тоқтатылды. Жол біздің жадымызда ең шыдамдылық жарыстарының бірі ретінде қалады.
Отзывы