Counter-Strike 2 гранаталарға арналған мұқабалардағы болашақ жаңарту Inferno сән киімінің FPS оңтайландыру картасын өзгерту

Counter-Strike 2 әзірлеушілері мені де, қалған ойын қауымдастығын да шығармашылықтарымен таң қалдыруды жалғастыруда. Олар екі апта сайын тонна жаңа мазмұнды шығарады. Сәлем балалар, Максим қайтадан микрофонның артында. Бүгін мен CS:GO-дағы соңғы жаңартулар және алдағы CS2 туралы ең қызықты жаңалықтар туралы айтып беремін.

CS2-дегі гранаталарға арналған мұқабалар

Ең айқынынан бастайық. Әзірлеушілер бір түймені басу арқылы гранаталарды тексеру мүмкіндігін қосты. Бұл пышақтарды тексеруге ұқсас жұмыс істейді. Бір негізгі анимация және бір сирек анимация бар, онда сіздің кейіпкеріңіз граната немесе тұтандырғыш құрылғымен әртүрлі трюктарды орындайды. Анимациялардың өзі көп нәрсені білдірмейтін шығар, бірақ Zeus үшін толық тері қолдауын қоспас бұрын, әзірлеушілер тек CS2 шығарылымымен таңқаларлық мылтықты тексеру мүмкіндігін қосқанын атап өткен жөн.

темекі шегу

Жабдықтар мен гранаталарға арналған белсенді емес слоттар қаруға, агенттерге, қолғаптарға, пышақтарға, музыкалық жинақтарға және басқа косметикаға арналған слоттармен бірдей кодқа ие екенін білесіз. Сондықтан бұл ұяшықтардағы элементтерді түгендеуден сүйреу арқылы өзгертуге болады. Сұрақ туындайды, бұл гранаталардың жаңа түрлері бола ма, мысалы, біз файлдардан тапқан үш сымдар ма, әлде олар түрлі-түсті түтін сияқты гранаталарға арналған былғары бола ма? Жеке өзім граната терілерінің мағынасы жоқ сияқты әсер қалдырды, өйткені олар сіз бүкіл раундта жүгіретін толық қару емес.

cs go жүйесіндегі жаңа тері

Бұл бірнеше секундқа алып, лақтырып жіберетін бір реттік зат. Дегенмен, егер әзірлеушілер Зевс зеңбірегі үшін мұқабаларды қосуды шешсе, неге гранаталар үшін де қолданып көрмеске? Сондай-ақ, 6 жыл бұрын әзірлеушілер гранаталарға арналған терілер мен гранаталардың жаңа түрлерімен тәжірибе жасағанын атап өткен жөн. Ойын файлдарынан Sonic Smoke деп аталатын граната табылды. Дегенмен, оның қалай жұмыс істейтіні әлі толық анық емес. Қоғамдастықтың пікірінше, бұл арнайы түтін гранаталары болуы мүмкін, олар іске қосылғаннан кейін айналадағы барлық дыбыстарды өшіріп, тақырыптық жиынтықтан музыка ойнады. Жаңа ойында нақты не көретініміз кімнің болса да болжамы. Сонымен қатар, агентті реттеудің бірінші мүмкіндігі - Leet агенттері үшін әйнекті теңшеу туралы ақпарат пайда болды.

Leet агенттерінің әйнекті теңшеу

Leet агенттерінің барлығы дерлік көзілдірік киеді және соңғы жаңартуда көзілдіріктің әйнегі үшін материалы бар жұмбақ «баптау» қалтасы ұсынылды. Қазіргі уақытта Leet агенттеріне арналған барлық көзілдірік материалдары әрбір агент үлгісіне тікелей салынған. Дегенмен, бұл қалтаның болуы болашақ модульдік теңшеу жүйесін көрсетуі мүмкін. Ең айқын болжам - ойыншылар әйнек түсінің бірнеше нұсқасын таңдай алады. Әзірлеушілер ұзақ уақыт бойы кейіпкерлерді теңшеудің әртүрлі нұсқаларымен, соның ішінде толыққанды киіммен жұмыс істеуде. Бұл көзілдіріктердің немесе материалдардың түсімен ғана бастама болуы мүмкін және кейбір әсерлі Adidas спорттық шалбарлары мен статистикалық тректермен аяқталуы мүмкін.

шыны шынайырақ сынады

Біртүрлі инновациялар да болды - Counter-Strike-де алғаш рет көздер пайда болды. Қоңыр қарашықтары бар көзге арналған материал ойын файлдарынан табылды. Қазіргі уақытта ойындағы барлық көздер кейіпкердің бас үлгісінің бөлігі болып табылады және қозғалмайды. Олар көздің сыртқы түріне еліктейтін статикалық нысандар. Valve ойындарында Half-Life екінші бөлімінен бастап, барлық тірі кейіпкерлер үшін жеке элемент болып табылатын қозғалатын көздер пайда болды.

Бұл элементтің CS2-де пайда болуы болашақ операцияларда толыққанды сюжетті үзінділерді немесе егжей-тегжейлі және дамыған агенттерді қосуға нұсқауы мүмкін. Бұл белгілі бір қаруға арналған теріге таңдау жасай алмайтындар үшін жақсы жаңалық.

Сонымен қатар, CS2 теріні рандомизациялау жүйесін енгізеді. Бұл ойыншылар таңдау жасауда қиындықтар туындаса, белгілі бір қару үшін теріні рандомизациялай алатынын білдіреді. Бұл оларға әртүрлі тері опцияларын пайдалануға және ойынға әртүрлілік қосуға мүмкіндік береді.

Негев барады

Әзірлеушілер «Таңдаулылар» санатына қару қосуға мүмкіндік беретін таңдаулы мұқабалар жүйесінде белсенді жұмыс істеуде. Әрбір слот үшін бір мұқабаны таңдаудың орнына, ойыншылар өздерінің сүйікті мұқабаларының барлық топтарын таңдай алады. Бұл жүйе қазір әзірлену үстінде, бірақ Counter-Strike: Global Offensive ойынындағы тері араластыру сияқты жұмыс істейді деп күтілуде. Сонымен қатар, әзірлеушілер Fidelity FX Super Resolution 2.0 қолдау көрсетуге дайындалуда, бұл кеңейту деңгейін дәлірек таңдауға мүмкіндік береді.

Бұл технологияның бірінші нұсқасы Counter-Strike-тің жаңа нұсқасында қазірдің өзінде бар, бірақ ол FSR2-ге қарағанда сапасы мен өнімділігі жағынан айтарлықтай төмен. FSR2-ге Source 2 қозғалтқышында жұмыс істейтін Valve компаниясының тағы бір танымал ойынында қолдау көрсетіледі.Ал ресми AMD веб-сайтында Counter-Strike 2 бұл технология үшін күту тізімінде. Осының арқасында барлық пайдаланушылар, соның ішінде NVIDIA видеокарталарының иелері де әлсіз компьютерлерде FSR2 артықшылықтарын пайдалана алады.

Жаңа жаттығу режимі және қауіпті аймақ

Сонымен қатар, жаңадан бастаушыларға арналған жаттығу режимі мен Қауіпті аймақ режимін қолдау туралы кеңестер табылды. Болашақта жаңа ойыншылар әртүрлі оқулық кеңестері бар боттарға қарсы бәсекеге қабілетті ойнауға шақырылады. Әзірлеушілер сонымен қатар Қауіпті аймақ режимін Source 2 қозғалтқышына көшіру жұмысын жалғастыруда.

жаттығу режиміне арналған жаңа код

Жаңарту екі жаңа картаны қосты - Nuke және Office. Кеңсемен қатар кездейсоқ режим және кепіл режимі келді. Әрбір келесі жаңартумен көбірек мазмұн пайда болады деп күтілуде, өйткені әзірлеушілер уәде етілген жазғы жаңартуды шығаруға тырысады. Әзірлеушілер сонымен қатар жаңа PBR текстуралары мен көрнекі жақсартуларды қолдана отырып, Inferno картасының ремейкін дайындауда. Сонымен бірге олар «Қауіпті аймақ» режимін Source 2 қозғалтқышына көшіру үстінде.

жаңа қауіпті аймақ cs go

Inferno картасының толық ремейкінің скриншоттары әлдеқашан ағып кеткенімен, бұл соңғы нұсқа емес екенін және әзірлеушілер шығарылым алдында кейбір өзгерістер енгізуі мүмкін екенін атап өткен жөн.

жаңа Inferno ағып кетуі

Өкінішке орай, әзірлеушілер ағып кетулерді жойып, скриншоттарды жасау логикасын өзгертті, сондықтан біз болашақ картаны осы сападағы жалғыз рет көрдік. Сондай-ақ әзірлеушілер ойын файлдарында Mirage картасының ремейкінің ерте прототипін кездейсоқ немесе әдейі қалдырғаны айтылды.

Тозақ ағуы

Жақында тозақ картасы шығады

Half-Life: Alyx активтерін пайдалана отырып, менің жақсы досым Джон Фриман оның қалай көрінетінінің түпнұсқаға жақын нұсқасын жасай алды. Әзірлеуші ​​текстуралары бар менің сұр нұсқамды қараған кезде де әзірлеушілер Шығыс Еуропа атмосферасын беруге тырысқаны анық болды, бірақ барлық қажетті активтерді жүктегеннен кейін олар Half-Life ойындарының атмосферасын қайта жасағысы келетіні белгілі болды.

Айта кетейік, картаның бұл бөлімі 2021 жылы ғана құрастырылған және ол шағын визуалды эксперимент болуы мүмкін. Осылайша, Мираждың болашақ ремейкі дәл солай көрінетіні шындық емес. Әсіресе Counter-Strike 2 әзірлеушілері барлық орындарды жеңілдетуге тырысатынын және бұл аймақ өте қараңғы екенін ескерсек.

CS: GO-дағы әрбір соңғы жаңартумен модтарды жасау барған сайын қиындай түсуде

Өкінішке орай, CS:GO бүкіл өмір сүрген уақыт ішінде әзірлеушілер оларды артықшылыққа қол жеткізу және алдаулар жасау үшін қолданатын жосықсыз ойыншыларға қарсы тұру үшін арнайы енгізетін шектеулерге байланысты модификацияларды әзірлеу қиындай түсті. Дегенмен, осы жаңартудағы жаңа нәтижелерге сүйене отырып, бұл жағдай өзгеретін сияқты. Бірнеше жыл бойы Source 2 қозғалтқышын пайдаланатын әртүрлі Valve ойындарында Pulse деп аталатын нәрсеге сілтемелер мезгіл-мезгіл пайда болды.

жаңа Pusl жүйесі

Кейбіреулер бұл жаңа ойын деп ойлады, басқалары бұл боттарға арналған жасанды интеллект жүйесі деп ойлады. Бірақ іс жүзінде бұл маңыздырақ нәрсе болып шықты. Pulse - Unreal Engine ұсынған Blueprints аналогы. Басқаша айтқанда, бұл TypeScript және JavaScript тілдерінің XNUMX-нұсқасына негізделген визуалды, түйіндік бағдарламалаудың жеке құралы.

Қандай да бір себептермен Counter-Strike әзірлеушілерінің бірі оны VScript 2 деп атауға шешім қабылдады, дегенмен шын мәнінде CS:GO-дан VScript-тен бір ғана атау қалды. Қазіргі уақытта әзірлеушілер бұл жүйені ойын логикасы үшін пайдалануда және барлық сценарийлерде .vts, .vjs және .vpulse кеңейтімі бар, бірақ ең бастысы, олар осының негізінде wingman сияқты ең негізгі ойын режимдерін біртіндеп қайта жасай бастады. құрал. Ал жаңа ядрода .vpulse файлдары бар.

Көрнекі түрде бұл Valve-тың Animgraph деп аталатын басқа ресми құралына ұқсас болады, өйткені Pulse түйін элементтерін көрсету үшін ұқсас графикалық кітапханаларды пайдаланады. Шындығында, егер әзірлеушілер бәрін дұрыс жасаса, біз Counter-Strike үшін моддингтің нағыз серпінін көреміз, өйткені Dota 2-дегі арнайы ойын режимдері ресми матчтарды мүлде қозғамайтын миллиондаған пайдаланушыларды тартады.

 

Отзывы