Көптеген ойыншылар Diablo IV-те күтетін ең үлкен жаңарту: Loot Reborn - 14 жылғы 2024 мамыр
Diablo IV 4-маусымын, Plunder Reborn-ды іске қосады, бұл ойын шыққаннан бері ойынның ең үлкен жаңартуы болады. Әзірлеушілер ойыншылардың уақытын үнемдеу үшін олардың сипаттамалары жүйесін жеңілдетіп, элементтерге ерекше назар аударды. «Билік коды» мен «Тозақ шабуылы» жүйесіне де өзгерістер енгізіліп, қауіп деңгейі мен жаулардың күші артты. Төменде сіз инновация туралы көбірек біле аласыз.
Diablo IV 4 маусымының басталуы: Plunder Reborn
14 мамыр сағ Диабло IV Көптен күткен «Қайта туылған олжа» деп аталатын төртінші маусым басталып жатыр. Бұл алдағы жаңарту ойын қауымдастығында біршама толқулар туғызуда, Blizzard оны ойынның алғашқы шығарылымынан бергі ең маңызды жаңарту деп бағалады. Әзірлеушілер ойынның әртүрлі жүйелерін егжей-тегжейге назар аудара отырып, өңдеуге және теңшеуге көп уақыт пен күш жұмсағаны анық.
Жаңартудың негізгі мақсаттарының бірі - ойыншыларға өздерінің кең көлемдегі заттар жинақтарының статистикасын зерттеуге аз уақыт жұмсауға мүмкіндік беретін элементтерді салыстыру процесін жеңілдету. Бұған қол жеткізу үшін әзірлеушілер элементтердің атрибуттарына елеулі өзгерістер енгізді. Аты аңызға айналған элементтердің атрибуттарының жалпы саны үшке дейін азаяды, ал сирек элементтерде тек екі атрибут болады. Атрибуттар санының бұл қысқаруы ойыншылардың шешім қабылдау процесін жеңілдету және олардың жабдықтарының құны мен қуатын бағалауды жеңілдетуге арналған.
Дегенмен, бұл жаңарту тек атрибуттар санына ғана емес, көбірек қарайды. Әрбір атрибуттың тиімділігі артады, бұл геймплейді ойнауды қызықты етеді. Сонымен қатар, атрибуттардың тиімділігінің нақты шарттарға тәуелділігі барынша азайтылып, жалпы элементтер жүйесін ойыншылар үшін интуитивті және қолжетімді етеді.
Тағы бір назар аударарлық өзгеріс - олжалардың сиректігі енді ойын әлемінің деңгейіне тікелей байланысты болады. Бұл ойыншылардың қиынырақ жаулармен бетпе-бет келіп, жоғары деңгейлі аймақтарды зерттеу арқылы сирек және күшті заттарды алу мүмкіндігі жоғары болады дегенді білдіреді.
«Билік коды» мен «Тозақ шабуылы» жүйесіндегі өзгерістер
Әзірлеушілер сонымен қатар Аңызға айналған элементтердің мәнін түсіретін және жазатын жүйе - Power Code жүйесіне айтарлықтай жақсартулар жасады. Жаңартудың арқасында Аңызға айналған заттардың барлық бірегей аспектілері мен сипаттамалары Кодексте мұқият сақталады. Бұл аспектілер олардың маңыздылығы мен құндылығын көрсететін анық және ұйымдасқан түрде ұсынылатын болады.
«Шеберлер шұңқыры» және бірлескен ойынның жаңа мүмкіндіктері
Infernal Inslaught жүйесінің механикасында төңкеріс жасайтын Tempering деп аталатын жаңа мүмкіндік. Алдағы уақытта ойыншылар қызықты өзгерістердің куәсі болады: олар жындарды жеңіп, олардың қауіп деңгейін біртіндеп арттырады, бұл болашақ қарсыластардың күшіне тікелей әсер етеді. Ойын әлемінің төртінші деңгейіне жету «Шеберлер шұңқыры» деп аталатын қызықты аймақтың құлпын ашады, мұнда ойыншылар күшті бастықпен эпикалық шайқасқа қатысу үшін қарапайым құбыжықтарды тез жоюы керек. Бұл қиын зындан 200 ең жақсы деңгейге ие және оны бірлесіп аяқтауға болады, достық атмосферасын және ортақ жеңісті жасайды.
Сонымен қатар, Diablo IV ойыншыларға қызықты оқиға желісін ұсынатын «Болат қасқырлары» деп аталатын қызықты квесттер тізбегін ұсынады. Сонымен қатар, ойыншылар ұмытылмас және шешуші тәжірибе беретін қорқынышты азапшы Андариэльмен қызықты финалдық кездесуге қол жеткізе алады.
Отзывы