Ойын индустриясында жұмысшыларды қысқарту басталды

Ойын индустриясы ең серпінді дамып келе жатқан және пайдалы ойын-сауық индустриясының бірі болып табылады. Жыл сайын ол бүкіл әлем бойынша миллиондаған ойыншылар үшін маңыздырақ және тартымды бола түсуде. Неліктен көптеген әзірлеушілер жұмыстан босатылды? Сіз біздің мақалада егжей-тегжейлі біле аласыз.

технология

Қызметкерлерді қысқарту

Ава

Қаңтар айының басында ойын индустриясында алаңдатарлық жағдай туындады - әзірлеушілердің жаппай жұмыстан босатылуы үш мыңнан астам қызметкерге әсер етті. Зардап шеккендердің арасында танымал Dead By Daylight ойынында жұмыс істейтін команда болды, ол шамамен 45 адамды жұмыстан шығару шараларын қабылдады. Dead By Daylight командасына әсері шамалы емес, бірақ әртүрлі ойын компанияларын мазалап жүрген дағдарыс ауқымының бір бөлігін ғана білдіреді. Бұл жаппай жұмыстан босатудың көлемі экономикалық белгісіздік, стратегиялық өзгерістер немесе қызметкерлерді қысқарту бойынша қиын шешімдер қабылдауға әкелетін басқа факторлармен сала үшін қиын кезеңдерді көрсетеді.

бірлік

Дизайнерлер

Ойын әзірлеу индустриясындағы жаппай жұмыстан босату жағдайы қыза түсуде. Ойын қозғалтқыштарының жетекші әзірлеушісі Unity жұмыс күшін қысқартуды жалғастыруда, 1800-ден астам қызметкер наурыз айына дейін кетеді деп күтілуде. Жұмыстан босатудың бұл толқыны Unity-ге ғана емес, сонымен қатар жалпы мобильді нарыққа да әсер етеді, мұнда баспагерлер 30-дан 400-ге дейін әзірлеушілерді жұмыстан шығаруға дайындалуда. Келесі тізімде Discord коммуникациялық платформасы тұр, ол да қиындықтарға тап болып, 170 қызметкерін жоғалтуға дайындалуда.

Square Enix

Ойынның экран қорғаушысы

Square Enix өз жобаларындағы сапа мәселелерін шешу үшін түбегейлі шаралар қабылдауда. Осы бастаманың аясында қызметкерлерді қысқарту шаралары күткенге сай келмеген барлық аспектілерге қолданылады. Бұл стратегиялық қадам әртүрлі жобалардың құрылымы мен бағытының өзгеруіне, соның ішінде Life is Strange ойындарының сериясына ықтимал салдарға әкелуі мүмкін.

Life is Strange бірінші бөлімі нағыз хитке айналғанына қарамастан, серияның кейінгі шығарылымдары сол сәтті қайталай алмады. Әзірлеушілер проблемалардың бар екенін мойындады, әсіресе бірінші және екінші бөліктерді бір ғаламға біріктіруге тырысуда. Бұл қиындықтар серияның болашақ бағыты мен құрылымын өзгертуге түрткі болуы мүмкін.

Square Enix NFC токендерінің танымалдылығы сияқты маңызды салалық трендтерді жіберіп алып, тым ұзақ уақыт бойы жұмыс істеп келе жатқанын мойындай отырып, өзінің даму сәтсіздіктері үшін жауапкершілікті өз мойнына алады. Компания қазір іскерлік қарым-қатынас орнатуда және осы қиындықтардан кейін өзінің беделін қалпына келтіруде қиындықтарға тап болады.

Отзывы