Steam ойындарындағы жарнамаларды блоктау

Rin Studios дәстүрлі маркетингтің тиімсіздігін мойындай отырып, ойын индустриясының көшбасшысы ретіндегі ұстанымын растайды. Бүгінгі ойыншылар жарнамаларды блоктауды, шынайы өзара әрекеттесуге басымдық беруді және берік мүмкіндіктері мен айтарлықтай өсуі үшін Steam сияқты платформаларды ұнатады. Жаппай ұсыныстардың күші айқын, бұл әзірлеушілердің әлеуметтік медиа және тұрақты жаңартулар арқылы аудиториямен араласуының тиімділігін көрсетеді.

жеңілдік ойындарының жарнамасы

Ойындардағы жарнамаларды блоктау

Алдыңғы жаңалықтардың фонында Rin студиясы ойын индустриясының нағыз алыбы екенін тағы бір рет көрсетті. Олардың баспа директоры маркетинг енді жұмыс істемейтінін айтты. Ойыншылардың кез келген жарнаманы блоктаудың көптеген нұсқалары бар. Сонымен қатар, ол подсознание деңгейінде тітіркендіреді. Өйткені, көбі теледидардан үзіліп тұратын мультфильмдер мен фильмдерді көріп өсті.

Жарнама - бұл компаниялар үшін ең жақсы пайда

Қазір ең маңызды тарату арнасы – Интернет. Ойыншылар өнімдерді манипуляциялау және таңу емес, адал қарым-қатынасты қалайды. Пайдаланушылар үшін маңызды нәрсе - олар тауарды сатып алатын дүкеннің өзі. Мысалы, қызметтің көп жылдық дамуына байланысты көптеген адамдар Steam-ді қалайды. Ол ойындарға толы, сіз өзіңіздің мазмұныңызды жүктей аласыз, оны бөлісе аласыз, жетістіктер мен басқа да көптеген мүмкіндіктерді орната аласыз.

Бүгінгі күні ауызша сөздің үлкен рөл атқаратынын қосамыз. Ларин Балдурдың қақпасы 3-тегі аюмен дәл сол көріністі көрсеткенде, бұл туралы бүкіл Интернет естіді. Hell Divers 2 сонымен қатар әзірлеушілер мен олардың аудиториясы арасындағы тұрақты жаңартулар мен байланыстың арқасында жақсы жұмыс істейді және бұл көптеген компаниялар үйренуі керек нәрсе.

Отзывы